Geplaatst in Hardlopen

Eten na het hardlopen

Meestal ren ik tegen het einde van de middag of de avond. En in sommige gevallen, als we de rest van de dag iets hebben, dan ren ik in de ochtend. Ja, ook ik vergeet weleens ervoor te eten en dat merk ik na een kilometertje. Dan maak ik het toch af, misschien niet zo snel als verwacht, maar wel zo snel dat ik snel na afloop wat eten klaar kan maken om mijzelf weer op te laden.

Ik ben gek op wraps en bananenpannenkoekjes en rijstwafels met pindakaas. De eerste twee heb ik dan ook klaargemaakt. De wrap is heel simpel, verwarm je wrap, smeer hem in met crème fraîche, of een ander smeerseltje. Leg er plakjes ham op, een goede hoeveelheid, sla, tomaat en komkommer, snij de wrap in tweeën. Prak een banaan fijn en mix deze met twee eieren, als smaak kun je een beetje kaneel toevoegen, met een juslepel maak je kleine pannekoekjes en laat deze even in de pan totdat de bovenlaag bijna droog is, dan draai je ze om en wacht nog een minuutje of twee.

DSC_0064
En klaar is je gezonde lunch na het hardlopen! Eet smakelijk! 🙂

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s